
Νίκησαν οι Παίδες μας την ομάδα του Αγιού Αθανασίου σε ενα παιχνίδι που έληξε πριν απο λίγα λεπτά.
Την πεντάδα μας αποτελούσαν οι : Μάρκου Παναγίωτης , Μονίατης Μάριος , Αθανασιάδης Ορέστης , Απόστος και Περικλέους Γιώργος.
Δεκάλεπτα :
23-2
37-10
58-12
72-20

