Δηλώσεις Σοφοκλέους

Χάσαμε δύο βαθμούς γιατί κάποιοι αποφάσισαν να μην τους πάρουμε. Από το πρώτο παιχνίδι η ΑΕΛ αδικείται. Νομίζω κάποιοι έχουν πρόβλημα με το ότι η ΑΕΛ πάει καλά. Μέχρι τώρα ακυρώθηκαν πέντε καθαρά γκολ, κερδίσαμε 15 πέναλτι τηλεοπτικά, τι άλλο να πω. Η ομοσπονδία να αφήσει τον Αρχιδιαιτητή να κάνει τη δουλειά του. Αν δεν μπορεί να το κάνει τότε ας σταματήσει. Μέχρι τώρα δεν είδαμε έργα. Θέλουμε ξένους διαιτητές, πρέπει το συνδικάτο της Κυπριακής διαιτησίας να καταλάβει ότι δεν υπάρχουν διαιτητές να διαιτητεύσουν στο επίπεδο του Κυπριακού πρωταθλήματος
