Λύκειο Αγίου Νικολάου προς τιμή Χρίστου και Μίλτου
Αύριο Παρασκευή 9/12/2011 θα υπάρξει τελετή στο λύκειο Αγίου Νικολάου προς τιμή των αδικοχαμένων φίλων μας αλλά και αδελφών Χρίστο και Μίλτο Χριστοφόρου. Ο σκοπός της τελετής είναι για την μετενομασία της κλειστής αίθουσας του λυκείου στο όνομα των αείμνηστων παιδιών.
Στην τελετή που αρχίζει στις 9:20 το πρωί θα παρευρεθεί και η οικογένειά τους.

