Nεα προπονήσεων.(Ανοικτή προπόνηση)
Ξεκίνησε εντατικά η προετοιμασία της ομάδας μας για το σαββατιάτικο αγώνα στο ΓΣΖ απέναντι στην Αεκ με απογευματινή προπόνηση υπο βροχή το απόγευμα της Δευτέρας( 14/11/11). Απο την προπόνηση απουσίαζαν οι Ντεντέ και Αιρόσα που είχαν υποχρεώσεις με την εθνική της χώρας τους και άυριο ο πρώτος θα μπει κανονικά στις προπονήσεις ενώ ο Αιρόσα θα δοκιμάσει να μπει σε κανονικούς ρυθμούς και η συμμετοχή του στον αγώνα του Σαββάτου είναι αμφίβολη. Επίσης την Τετάρτη αναμένονατι πίσω και οι Ισλι Χίντι και Άγγελος Περικλέους ενώ κανονικά προπονήθηκαν σήμερα οι άλλοι 2 διεθνείς μας Μ.Νικολάου και Στ.Πάρπας.
Σε μια άλλη εξέλιξη ανοικτή θα είναι η προπόνηση της Τρίτης(15/11/11) για τον κόσμο της ομάδας μας και τα ΜΜΕ και ξεκινά στις 17:00.
