Γιγαντοοθόνες με Ανόρθωση

‘Αρχισαν ήδη να ακούγονται κάποιες ψιλές πως η Διοίκηση της ομάδας μας θα στήσει γιγαντοοθόνες την επόμενη αγωνιστική με Ανόρθωση. Πάντως ακόμη δεν έχει ξεκαθαριστεί ο τόπος ο οποίος θα στηθούν, καθώς στα υπόψην βρίσκονται το βοηθητικό, το Yellow Pride, και έξω από το Τσίρειο.
Πάντως σίγουρο προβλέπεται το στήσιμο ανυψωτικών από τους πιο ένθερμους.
Για οποιαδήποτε νέα εξέλιξη του θέματος το www.lions-radio.com θα σας ενημερώσει.
