Δηλώσεις ΠΛΟΥΤΗ μετά την απόφαση της Δικαστικής
Δηλώσεις έκανε ο εκπρόσωπος τύπου της ομάδας μας μετά την απόφαση της Δικαστικής.
Σας τις παραθέτουμε
Από την αρχή εμάς ήταν ξεκάθαρη η θέση μας, ότι ο αγώνας διακόπηκε αντικανονικά. Υπήρχαν πιέσεις από την αστυνομία και την Ομόνοια προς τον διαιτητή για να διακοπεί. Σε αυτό το σημείο δικαιωθήκαμε αφού αυτό έκρινε και η ΚΟΠ.
Η ΑΕΛ από την ίδρυση της εκφράζει τα αθλητικά ιδεώδη και θέλει τους αγώνες να κρίνονται στο γήπεδο. Μας στεναχωρεί το ότι ο αγώνας θα συνεχιστεί χωρίς θεατές και μας επιβλήθηκε και μια ακόμα αγωνιστική κεκλεισμένων. Θα συνεχίσουμε τις καταγγελίες μας για τα όσα έγιναν.
Έχει ήδη οριστεί ανακριτής και θα συνεχίσουμε αυτή την προσπάθεια γιατί πρέπει να τελειώνουν οι αγώνες στο γήπεδο και όχι η αστυνομία να επιβάλλει τη διακοπή τους

