Ολοι κοντα στην ομαδα Φουτσαλ,Πεμπτη 9:00 στο Ν.Σολωμονιδης

Για την 2η αγωνιστική του Παγκύπριου Πρωταθλήματος Φούτσαλ η ομάδα μας αγωνίζεται την Πέμπτη 29/09 με αντίπαλο την έμπειρη ομάδα του Παρνασσού Στροβόλου στις 9μμ στο Κλειστό Συνεργατικό Ταμιευτήριο Λεμεσού Ν. Σολωμονίδης. Να είστε όλοι εκεί να στηρίξετε την ομάδα μας για να αγκαλίασετε το άθλημα του Φούτσαλ το οποίο αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς στην Ευρώπη. Στην είσοδο θα υπάρχει εισφορά 5 ευρώ για την οικονομική στήριξη του τμήματος Φούτσαλ.

Ο προπονητής της ομάδας μας Πάμπος Χαραλάμπους θα έχει ετοιμοπόλεμους όλους τους φουτσαλίστες πλην του τιμωρημένου με κόκκινη κάρτα Ιούλιου Κονιά και του αρχηγόυ Λευτέρη Ανδροκλή ο οποίος απουσιάζει στο εξωτερικό για επαγγελματικούς λόγους.

Ανδρέας Σταύρου – Υπεύθυνος Τμήματος Φούτσαλ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *