Στο YELLOWPRIDE ο Κατσουνωτος
Στο καφέ της αγαπημένης μας , βρέθηκε το πρωί ο γνωστός σε όλους μας πλέον ”κύριος” Κατσουνωτος. Παρέα με τον εκπρόσωπο τύπου της ομάδας μας και τον Ανδρεά Γιαππα απόλαυσε το καφεδάκι του . Παρών ήταν και ο προπονητής της ομάδας μας και αρκετοί φίλοι της ομάδας μας.
Αρκετοί συνομίλησαν με τον Κατσουνωτο , το κλίμα ήταν ήρεμο χωρίς εντάσεις , μιλήσαν με φιλικούς τόνους.
Μετά από όλα αυτά που βγήκε και είπε μετά τον αγώνα ΑΕΛ-Ομονοια , δημιουργείται το ερώτημα
Σκεφτείτε να μην ήταν ΑΕΛιστας τι θα έλεγε..;
Αφού έριξε όλες τις ευθηνές σε εμάς πίνει το καφεδάκι του στο yellowpride. Τον έφαγε και αυτόν το ένδοξο κατεστημένο της μπανανουπολης..
Σχολιασμος στο ΦΟΡΟΥΜ του ΑΕΛΡΑΔΙΟ
