Στη ΝΑΣΑ δύο Ελληνόπουλα νικητές του διαγωνισμού Αστρονομίας & Διαστημικής

ΝΑΣΑ,ελληνες μαθητές,νικητές διαγωνισμού αστρονομίας και διαστημικής,τεχνολογίαΣτα άδυτα της NASA θα έχουν την ευκαιρία να διεισδύσουν δύο μαθητές που νίκησαν στο 16ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Αστρονομίας και Διαστημικής, που διοργάνωσε η Εταιρεία Αστρονομίας.

Συνολικά από τους 13 επιτυχόντες, τον διαγωνισμό κέρδισαν η μαθήτρια του Γενικού Λυκείου Σούδας Αλεξάνδρα Ζησιμοπούλου, που θα μεταβεί τον ερχόμενο Ιούλιο στην NASA, και ο Παρασκευάς Τζιτζιμπάσης από τη Δράμα.

Oι δύο μαθητές κέρδισαν το εισιτήριο για τη NASA στην τρίτη φάση του διαγωνισμού «Ίππαρχος», που διεξήχθη στις 12 Μαρτίου.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *