Κάποιος να μας εξηγήσει…

Το ξέρουμε πως η ομάδα μας δεν πάει καλά φέτος. Το γνωρίζουμε πως στους αγώνες δεν αποδίδει αυτό που θα ήθελε ο κάθε ΑΕΛΙΣΤΑΣ. Επίσης, το ξέρουμε πως το ροστερ της ομάδας δεν είναι και κατι εντυπωσιακό…

 

ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΕΔΩΣΕ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΑΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ Ο ΕΠΟΠΤΗΣ. ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ VAR ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ;

Η μπάλα πριν πάει στον σκορερ (Μακρή), πάει στον Ουεντραόγκο ο οποίος έκανε την κεφαλιά-ασσιστ. Πείτε μας που είναι το γαμημένο το offside;

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *